Správa reklam
Přestaňte plýtvat časem a penězi na špatně nastavených a neefektivních kampaních. Je na čase dosáhnout Vašeho plného potenciálu, zvýšit tržby a rozrůst Váš e-shop.
Správa reklam
Ušetřím vám čas a peníze
Ne každý má čas a zkušenosti optimalizovat své kampaně tak, aby vydělávaly.
Facebook bohužel nefunguje způsobem, že se nastaví jedna kampaň a nechá se spuštěná bez jakékoli optimalizace delší dobu.
Každá kampaň má svoji fázi učení a i sebelepší kampaň jednoho dne přestane fungovat a začne generovat negativní čísla, proto je důležité pravidelné testování nabídky, cílení, strategie atd.
V rámci správy reklam udělám všechno tohle všechno za Vás. Nemusíte se tedy starat o testování, vyhodnocování a následnou optimalizaci.
Díky tomu budete mít dostatek času na to se věnovat ostatním věcem, které Vaší firmu posunou dopředu.
Před začátkem spolupráce si stanovíme měsíční budget a já využiji veškeré své know-how pro to, aby byly Vaše kampaně ziskové.
Moc dobře si uvědomuji, že svěřený budget představuje pro klienta velmi cennou položku v rámci svých výdajů, proto je pro mě pravidelná komunikace s klienty samozřejmostí, pravidelně spolu budeme probírat dosavadní výsledky kampaní a výhledy do budoucna.
Proces
Analýza
Nejprve je důležitá analýza – komu ukazovat reklamy, na jakých kanálech jim je ukazovat, jak je přimět zastavit a kliknout a nakoupit nebo zaslat poptávku. Na tyto otázky jsou potřeba odpovědi, bez kterých se neposuneme.
Proces
Testování
Každý business je unikátní a nelze na něj aplikovat totožnou strategii. V rámci testování vyzkoušíme, jaká strategie funguje pro Vaše podnikání nejlépe. Otestujeme různé typy kampaní, cílení, kreativ a mnoho dalšího.
Proces
Optimalizace
Neoptimalizované kampaně nebudou v delším měřítku nikdy fungovat tak, jak bychom si přáli. Facebook totiž nezíská dostatek dat pro efektivní výsledek. Vaše kampaně v rámci správy proto optimalizuji tak, aby generovaly co nejvyšší návratnost konzistentně.
A co ostatní kanály?
Reklamy už nějakou chvíli nedělám pouze sám, ale s týmem dalších 2 seniorních specialistů. Když jsem k sobě tento tým vybíral, mojí prioritou nebylo získat co nejlevnější pracovní sílu a vše je naučit. Chtěl jsem si udržet svůj nadstandard kvality i v rámci dalších členů, proto jsem k sobě vzal 2 profesionály s dlouholetou praxí. Samozřejmě jsem na tom neušetřil, ale získal jsem dva parťáky s identickým know-how, jako mám já.
Kromě Facebook (Meta ads) jsme schopni i plnohodnotně pokrýt PPC, zbožové srovnávače, Sklik, Heureku, Tiktok, Emailing či další výkonnostní kanály.
Kontaktní formulář
Pojďme se spojit!
Po zadání vašich kontaktních údajů se vám co nevidět ozvu.