Správa reklam
Přestaňte plýtvat časem a penězi na špatně nastavených a neefektivních kampaních. Je na čase dosáhnout Vašeho plného potenciálu, zvýšit tržby a rozrůst Váš e-shop.
Správa reklam
Ušetřím vám čas a peníze
Ne každý má čas a zkušenosti optimalizovat své kampaně tak, aby vydělávaly.
Facebook bohužel nefunguje způsobem, že se nastaví jedna kampaň a nechá se spuštěná bez jakékoli optimalizace delší dobu.
Každá kampaň má svoji fázi učení a i sebelepší kampaň jednoho dne přestane fungovat a začne generovat negativní čísla, proto je důležité pravidelné testování nabídky, cílení, strategie atd.
V rámci správy reklam udělám všechno tohle všechno za Vás. Nemusíte se tedy starat o testování, vyhodnocování a následnou optimalizaci.
Díky tomu budete mít dostatek času na to se věnovat ostatním věcem, které Vaší firmu posunou dopředu.
Před začátkem spolupráce si stanovíme měsíční budget a já využiji veškeré své know-how pro to, aby byly Vaše kampaně ziskové.
Moc dobře si uvědomuji, že svěřený budget představuje pro klienta velmi cennou položku v rámci svých výdajů, proto je pro mě pravidelná komunikace s klienty samozřejmostí, pravidelně spolu budeme probírat dosavadní výsledky kampaní a výhledy do budoucna.
Proces
Analýza
Nejprve je důležitá analýza – komu ukazovat reklamy, na jakých kanálech jim je ukazovat, jak je přimět zastavit a kliknout a nakoupit nebo zaslat poptávku. Na tyto otázky jsou potřeba odpovědi, bez kterých se neposuneme.
Proces
Testování
Každý business je unikátní a nelze na něj aplikovat totožnou strategii. V rámci testování vyzkoušíme, jaká strategie funguje pro Vaše podnikání nejlépe. Otestujeme různé typy kampaní, cílení, kreativ a mnoho dalšího.
Proces
Optimalizace
Neoptimalizované kampaně nebudou v delším měřítku nikdy fungovat tak, jak bychom si přáli. Facebook totiž nezíská dostatek dat pro efektivní výsledek. Vaše kampaně v rámci správy proto optimalizuji tak, aby generovaly co nejvyšší návratnost konzistentně.
Elitní tým
Pro nekompromisní výkon

Začínal jsem na vlastním e-shopu s náramky, dnes s týmem spravujeme online marketing více než 70 klientům. Ročně investujeme přes 100 milionů korun do reklamy, což nám dává přístup k unikátním datům a know-how. Každý projekt osobně sleduji a posouvám k maximálním výsledkům. Věřím v efektivní, výkonnostní přístup, podpořený tvrdými čísly a neustálým testováním.

Spolumajitel a hlavní tvář značky Jiří Pernica. Specialista na Facebook reklamu a branding s citem pro tonalitu i vizuál. Klientské značky dokáže navnímat a odprezentovat tak, že vyniknou. Miluje „last cally“ – dny, kdy se utrácí hodně peněz za reklamu a klientům to přináší ještě víc zpět. Kristián je Kreativec s marketingovým instinktem.

Více než 10 let zkušeností v online marketingu – od PPC kampaní pro korporace až po detailní optimalizace na sociálních sítích. Dnes se naplno věnuje Meta reklamám, kde zúročuje svou preciznost i technické znalosti. Zároveň se skvěle orientuje v Google Analytics, zbožácích i e-mail marketingu. U nás má pod palcem výkon i data.

Založil a vybudoval e-shop OnGlazz s obratem přes 100 milionů během 4 let. Z pozice marketingového ředitele přešel k výkonnostnímu marketingu, kde propojuje zkušenosti z byznysu s datovou analytikou a citem pro marketing. Klienti oceňují jeho vášeň a nasazení, práci s daty i schopnost radit jim v mnoha aspektech jejich byznysu.
Výsledky dodáme
Napříc všemi platformami






Všechno testujeme, ladíme, škálujeme a přinášíme reálné výsledky, které vydělávají. Přečtěte si o naší práci více v jedné z našich případových studiích.
VIDEA, která prodávají
UGC na míru pro váš byznys
Výkonnostní reklama dnes není jen o správném nastavení kampaní. Klíčem k úspěchu je autentický obsah, který zaujme. A právě UGC videa (user generated content) – tedy videa od „běžných lidí“ – aktuálně patří k tomu nejvýkonnějšímu, co můžete v reklamě využít.
Nevypadají jako klasická reklama. A právě proto fungují. Díky nim vyděláváme našim klientům každý měsíc opravdu výrazné částky.
UGC u nás má pod palcem Martin Havránek, který vede tým zkušených tvůrců. Postaráme se o všechno – scénář, prostředí, herce, nápad i střih. Dodáme hotové video, které rovnou nasadíme do kampaně.
Navíc držíme ceny rozumně – základní UGC video zvládneme už od 2 500 Kč se vším všudy.
Ukázky UGC videí z naší tvorby:
Kontaktní formulář
Pojďme se spojit!
Po zadání vašich kontaktních údajů se vám co nevidět ozvu.